<ولاسکو:همین که آلمانی ها نگران بازی برابر ایران هستند برای ما افتخار است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1091
نویسنده : کامران وزیری

 

 

«خوليو ولاسكو» امروز پنجشنبه در نشست مطبوعاتي ديدار تيم هاي ملي ايران و آلمان شركت كرده بود با بيان اينكه تيم ملي ايران نتايج خوبي در اين رقابت ها گرفته است،افزود:درست است ما نتايج خوبي در اين رقابت ها گرفته ايم و بايد از گرفتن اين نتايج شاد باشيم اما آن بازي ها و نتايج ديگر گذشته اند.
وي افزود:امروز فقط به بازي برابر آلمان مي انديشيم و تمركزمان بر روي اين ديدار است.
سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان ادامه داد:اگر بخواهيم به نتايج قبلي تيم فكر كنيم برايمان مشكل ساز مي شود و بايد ديگر به آن فكر نكنيم.
ولاسكو با اشاره به بازي هاي ايران در اين رقابت ها،تصريح كرد:ما دراين رقابت ها با تيم هاي مختلفي كه سبك بازي متفاوتي داشتند بازي كرديم و كمتر كسي باور داشت كه ما بتوانيم دراين بازي ها متفاوت پيروز باشيم. خوشبختانه خود را با تغييرات وفق داده و توانستيم به موفقيت برسيم.
وي ادامه داد:پيش از اين ديدار برابر آلمان به بازيكنانم گفتم فقط به ارائه يك بازي خوب فكر كنند و اگر هم به پيروزي نرسيديم چيزي را از دست نداديم و تنها بايد به دنبال دلايل شكست بگرديم و آن ها را بررسي كنيم و رفع كنيم.
سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان با بيان اينكه در وسط مسابقات نبايد جشن برپا شود،افزود:در ميان تورنمنت نبايد جشن بگيريم چرا كه اين مساله تمركز تيم را برهم مي زند ما بايد شرايط ايده آل خود راحفظ كرده و بعد از تمام شدن رقابت ها به مسايل متفرقه بپردازيم.
وي درباره ديدار برابر آلمان و نتيجه احتمالي اين بازي نيز گفت:ما دراين بازي به دنبال نتيجه اي هستيم كه نشان دهيم در رده بالايي قرارداشته و بازي مي كنيم. آلمان تيم خيلي خوبي است و همين كه نگران بازي با ايران است براي ما افتخار است چون در گذشته هيچ تيمي نگران بازي با ايران نبود.
ولاسكو پيشرفت واليبال كشور را فراتر از تيم ملي مي داند و گفت:واليبال ايران فقط مختص تيم ملي نيست و درتمام رده ها و بخش ها شرايط مان بهبود يافته و رشد خوبي داشته است كه اين همه با برنامه ريزي مناسب فدراسيون كه عملكردخوبي هم داشته بدست آمده است.
سرمربي تيم واليبال ايران در پايان از مسوولان فدراسيون واليبال به دليل ايجاد شرايط مناسب براي تشكيل دو تيم ملي همزمان و آماده سازي آن ها براي اين رقابت ها تشكر كرد.
تيم هاي ايران و آلمان روزهاي جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ تير از ساعت ۲۱ در سالن دوازده هزار نفري آزادي تهران به مصاف هم مي روند.
هم اكنون در جدول رده بندي گروه C آلمان با ۱۴ و ايران با ۱۲ امتياز در رده هاي چهارم و پنجم قرار دارند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: